torstai 17. huhtikuuta 2014

Vivo Barefootin Boxing Boot

Sairastelun todellinen varjopuoli on se, että buranan ottamisen jälkeen jaksaa keikkua netissä Ompeluideoita on pää täynnä ja ylikin...kankaitakin tuli napsittua lisää hyllyntäytteeksi.
Eilen illalla pohdin sitä tosiasiaa, että olin ennen 172 cm pitkä ja kengänkokoni oli 37. Nyt olen 169 cm pitkä ja kengänkokoni on 39. Tämä ei voi olla TODELLISTA sanoin keuhkolääkärilleni,joka minut viimeksi mittasi. Olen mennyt länään, pahemman kerran...olen "valunut" jalkoihin.
Mitä viisas teksi? Hankkisi korkokengät tietysti. Minä en kuulu tuohon kastiin, vaan kuuntelin tarkkaan vanhimman poikani (=personal trainerini) ylistystä paljasjalkakengistä ja miten hyvät ne minulle olisivat. Pitihän sitä nettikaupoissa surffailla ja löytyihän ne- rakkautta ensi silmäyksellä! Kengät löytyi täältä: Footstore aika maltaiseen hintaan. Taitavat olla suosittuja,kun liki kaikki koot olivat loppu. Nämä ovat siis Vivo Barefootit, olin kyllä jo päättänyt hankkia Feelmax Kuuvat,jotka olivat tarjouksessa ja liki puolet halvemmat...mutta...kauneus vei voiton onneksi ne oli loppuunmyyty.




Tässä lainaus lukijat testaavat kenelle suosittelisivat näitä.

  • ”Kaikille jotka haluavat jalkojensa voivan hyvin. Oli kuin ei olisi ollut kenkiä ollenkaan,silti olivat napakat jalassa"
  • "Nämä sopivat hyvin myös leveäjalkaiselle"
  • ”Kaikille joilla on ongelmia jaloissa, ja ken haluaa kauniita ja samalla kevyitä ja huolettomia kenkiä. Sillä tulin tietämään, että sellaisia kenkiä on.”

NÄÄ OLISI KYLLÄ OLLEET YLIVERTAISET!



Odotan innolla kenkien tuloa ja kerron kokemuksiani. Ikävä kyllä näillä ei tule senttiäkään pituutta lisää,päinvastoin,sillä pohja on vain muutamia millejä :/

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitokset kommentistasi!