tiistai 14. kesäkuuta 2016

Mekkonen ja legginsit

Ainolan kangasalesta tarttui pari ihastuttavaa kangasta. Tyttäreni toivoi lapsenlapselle yksivärisempiä legginsejä.
Kaava t-paitakaavasta vapaasti saksittu.
Jaa ja mikä tuo purkki on? No sehän on soiropurkki täynnä harjoituskanttia, joka mennyt pilalle tai tehty testimielessä. Olen siis vihdoin päättänyt selättää kantinkääntäjäkammoni ja olen jo hiukan päässyt kärryille. Tänään vaihdoin neulojen paikkaa, minulla on aina ollut käytössä vasen ja oikea, nyt keskimmäinen ja vasen ja ME LIKE <3



Helmaanhan laitan useinmiten myös resorin. Nämä kankaat on <3



Oho - mä melkein jo osaan :D


Ymmärrän hyvin,miten tähän kantinkääntäjään voi hurahtaa. Helppoa, siistiä ja nopsaa.


Suurin päänvaivani on ollut kanttien päättely,etteivät ne jää "möntiksi". Sain NIIN oivan vinkin siihenkin ja pöh,en nyt löydä sitä linkkiä mistään...mutta voin tehdä siitä ihan omankin ohjeen?

2 kommenttia:

  1. Ihana kesäasu! Tuo legginssikangas näyttää tosi kivalta (noin niinkuin aikuisen vaatteeseenkin) :)

    VastaaPoista
  2. Todella kiva kesäinen setti! Kantinkääntäjästä minulla ei ole mitään kokemusta, olen sen hankkimista kyllä miettinyt.

    VastaaPoista

Kiitokset kommentistasi!